dijous, 25 de setembre del 2008

petit Trivial

Tornem a estar a Argentina! Al pais on tot va començar. Per veure si heu estat atents i heu tingut ganes d'investigar pel vostre compte us hem preparat un petit test multiresposta (cada pregunta pot tenir més d'una resposta correcte). Un gallifante per qui tregui un 10!

1) Paraguay:
a) És el pais més corrupte del món.
b) És el segon pais més corrupte del món.
c) Es diu que és el pais més corrupte del món però que han pagat perquè es digui que és el segon.
d) Ha tingut unes gestions de gobern en les últimes dècades molt lloables.

2) Paraguay és:
a) Un desastre.
b) El pais on tota la tecnologia és falsificada.
c) Un lloc on quasi no saben què és un turista.
d) Totes les anteriors.

3) Uruguay:
a) És un pais on hi viuen més vaques que persones.
b) La gent és tan freda que per aixó tots duen a sobre el mate calentó.
c) Fa frontera amb Brasil, Argentina, Paraguay i Perú (a part de l'oceà Atlàntic).
d) MONTEVIDEO no vol dir el monte VI de Este a Oeste.

4) A Bolívia:
a) Tothom està content amb "el Evo".
b) Es parla Quechua, Guaraní, Castellà, Aymara, Tacana...
c) Si no estàs atent et trobes esmorzant sopa de patates.
d) Hi ha salars gegants, altiplans, guéisers, selva, muntanyes plenes de sal, petroli, ciutats de 400 i de 4000m sobre el nivell del mar, la carretera més perillosa del món i elefants roses.

5) Perú:
a) Ha tingut un president d'ascendència Japo.
b) No hi va haver ni un sol Inka.
c) A cusco pots patir Soroche, és a dir, mal de cap degut a veure tantes ruines.
d) Es mengen "cuis" per dies festius.

6) Argentina:
a) Té una presidenta, igual que a Xile.
b) La capital, Buenos aires, és tant gran com Barcelona.
c) La carn, millor no tastar-la, és dolentíssima i caríssima.
d) El Chimichurri és "algo" importantíssim al pais.

7) Què es pot considerar un ofici a Sudamèrica?
a) Vozeador
b) Cabina telefònica que camina.
c) Bàscula ambulant.
d) Polític no corrupte.

A veure aquestes respostes!!!

Nosaltres seguim caminant.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Sóc un crack! Crec que només he fallat la 7: jo diria que també hi ha polítics impecables! Sobretot a Argentina...
Hem rebut la foto-postal!!!
L'hem de guardar com un tresor, no? Perquè ara que guanyeu premis a lo millor es revalora amb el teemps!!

Anònim ha dit...

No cal que respongui ningú més el gall if an te és meu, segur!!!

1 la d) Encara no sé com han perdut les últimes eleccions.
2 Cap de les quatre. Aaaah, em volieu enganyer , eh?
3 la C) Sabíeu que amb Perú té la frontera més llarga del món.
4 la c) A mi em va passar un cop. Vaig aixecar el braç per avisar al cambrer que volia una sopa de patates i el cambrer em va dir "¡Pero si ya la tiene servida señor!"
5 la c)Les ruïnes del Perú són de cartró pedra les autentiques estan al Museu Britanic, ho sé de bona tinta, m'ho va dir el millor agent de la TIA.
6 la d) i en altres també.
7 la b) És el mobil d'última generació.

Anònim ha dit...

Abans de contestar voldria saber si hi ha punts negatius per les respostes errònies (el meu 20% m'obliga a ser prudent)
Mams

Anònim ha dit...

1a; 2d; 3a; 4b,c,d; 5a,d; 6a,b,d; 7a,b,c

Anònim ha dit...

Jo com que sóc profe sé posar questionaris, pero contestar-los ja és més difífil

Mum

ferran ha dit...

cdacaaa. Treure un 10... jo amb un 7 em conformo ;)
Salut!

Ferr@n

Vidria ha dit...

Hem rebut la fotografia-carta.
Gràcies!
Silvana, Arnau y Valentina.