dilluns, 31 de març del 2008

PAI PUKU, a currar!!

Bé doncs, molts ja ho sabeu, però pels navegants desinformats us indiquem que s'ens acaben les vacances pròpiament dites, de platja, sol i cap obligació. (Suposo que s'escaparà, en alguna conversa, el comentari: "ja era hora, aquests...")

Anem a treballar a Pai Puku, un internat al mig del chaco Paraguayo (zona poc poblada i molt extensa que fa impossible els desplaçament diàris a l'escola i per això s'internen els nens d'entre 6 a 18 anys). I allà hi farem tot allò que faci falta. En principi saben que la Laia és psicòloga i creiem que intentaran trobar alguna coseta per fer que sigui coherent. Pel que fa al Lluc... doncs estan molt contents que sigui enginyer i el convertiran en el "niño para todo", el "superhome", no sabem què tocarà, pero han advertit que molt provablement tocarà fer algun moble i reparacions elèctriques així com cultivar l'hort i si cal, matar algun animal per jalar. Estupendo.

L'altra gran notícia és que per a poder dormir junts, com que són bastant cristians, s'els ha dit que estem casats. Ens hem inventat ja dia de casament i com va ser tot :) Sapigueu que veu estar tots magnífics a la cerimònia!! Mouahahahahaha!!!

La veritat és que té tota la pinta de ser molt interessant.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Be a mi Paraguai m'importa un pito. El que m'importa es que quan em poso unes arracades taronges, res, uns quadrats simples que em van portar els reis, i el seu collaret corresponent, triomfo. Avui m'han tornat a dir, o que macu.. i gent seria, eh, no us penseu. I jo clar, es que els meus fills... i bla bla bla

Babetes de mama

Anònim ha dit...

Jo he entrat a la web de Paipuku i he vist que de feina no us en faltarà. Es renten 2100 plats al dia, 7000 peces de roba a la setmana i cada dia s'amassa 70 kilos de farina per fer el pa....., que no us hi canseu.
mams

Martí ha dit...

Ja era hora que treballessis d'enginyer de veritat, collons!

Anònim ha dit...

Ei parella, us vaig seguint la pista i m’ho passo pipa veient com us moveu i les experiències que teniu. Ara ja se entrar a les fotos i als comentaris.Una abraçada.
Rosa Maria

vero ha dit...

Hola guapos!!! me dais una envidia tremenda... jejeje. como podeis ver os voy siguiendo allá donde esteis, y me encanta... bueno, me encantais :) besos, vero

sukkus ha dit...

jeje, doncs sí, cony, ja era hora, tant fer enveja aquí constantment. A pencar una mica, jajaja.

Lluc Mc Giver, sí senyor

I no em parleu de casaments, que el vostre serà el primer fictici potser, però ja me'n cau un de real d'un molt bon amic... aix, què grans ens fem