dimecres, 30 de gener del 2008

De gira amb violentango

Han estat 4 dies immersos en la vida d'uns artistes expctants per saber quina repercussió tindria el participar al festival de Cosquin, un dels més importants de sudamèrica.

Una barreja de convivència, 13 persones en una casa de 6, ja us ho podeu imaginar, nosaltres dormint al "fregaderu", uns altres al cotxe... també d'autèntics asados (63cm de carn) com a únic àpat del dia a les 18:30 i pà a dojo.

Molta música i guitarres en tot moment. Cada nit hem acompanyat al grup a cosquin, de 24 a 4h, on han tocat sota una pluja britànica al carrer i dissabte va ser la gran nit, van tocar a l'escenari més gran de sudamèrica, junt amb Mercdes Sosa (que per cert mich, vem veure en directe), Salinas i Pedro Aznar entre d'altres. Nervis, emoció i una més que merescuda ovació del públic. A les 6h del matí brindis per l'èxit i a dormir.

La veritat, una gran experiència.
FORÇA VIOLENTANGO!!!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Que apassionant!, Però aquí també, eh! què us penseu! De 8 del matí a 8 de la nit durant 4 dies escoltant 26 candidatsi veure qui són els millors... Cadscú viu la vida a la seva manera.

Podrieu dir, hi ha qui sap triar millor!

La penjada

Anònim ha dit...

quina pinta la carn , mmmmmmm. Carai sembla que la aventura no decepciona , no?
per cert tot i la meva cultura heavy , bons ( nomes una estona ) aquest violentango, ja vaig veure q venen a bcn.
per cert a quin mail t'envio alguna foto??
vinga seguiu així , mola arribar a la feina i veure gent que disfruta al màxim.
sort!!!
p.d . boníssim el llibre, em parteixo el cul.

Martí ha dit...

Veig que teniu el blog bastant actualitzat. S'agraeïx.

Què collons pinguins i foques, o lleons marins, o el que siguin en un lloc on en Lluc va amb màniga curta?

Aprofitaré per ficar una mica de maranya:
No sé què ho fa, però la Laia està posada a la foto amb calçador. Casi sembla un copy paste amb photoshop. Suposo que deu ser el que comporta estar amb els membres d'un grup.
Lluc, quantes samarretes diferents t'has dut? 2?, 3?

Anònim ha dit...

Hola nens,

Aquí la Visca. Xavals, que guai el viatge! Ara provo si això arriba, a veure si tinc sort, que ahir ho vaig provar i no ho sabia fer. Sort que tinc una germana robotina, que si no...
Records

Anònim ha dit...

Hola nens,

Aquí la Visca. Xavals, que guai el viatge! Ara provo si això arriba, a veure si tinc sort, que ahir ho vaig provar i no ho sabia fer. Sort que tinc una germana robotina, que si no...
Records

Anònim ha dit...

Que maranyero esta el nen?

Doncs mira, hi ha molts tipus de pingus, per flipar amb la quantitat i proximitat, pero resulta que en aquests paratges l aire es calent i l aigua NO.

Marti, m has descobert: jo ara estic a Sant Just i el Lluc fa truquillus amb el fotoshop des de l Argentina per dissimular.Que cabron :P

I pels que fa al numero de samarretes, en tinc 1 de taronja, 2 de vermelles i 3 de negres, potser aixo porta al dubte ;p

No hi ha accents.

Martí ha dit...

Llàstima, estava a punt de felicitar el Lluc per la seva austeritat.

Martí ha dit...

Ara recordo un programa d'aquells del Mikimoto, afers exteriors, en què descrivia un cas semblant amb pinguins i bitxos d'aquests. Crec que era a Sudàfrica. Allà també feia calor tot i que m'imagino que l'aigua seria ben freda.