dimecres, 16 de gener del 2008

Primeres 24hores a Buenos Aires

Bones família!

Doncs ja hem passat les primeres 24h! I com que tenim internet gratis us fem una breu, o no tant breu explicació de l'aventurerta fins al moment:

Dilluns 14. Aixecada del llit a les 4:30/45) de matí. Arribada a l'aeroport del Prat entre una barreja d'emocions i pensaments de l'estil " ja sabem ben bé què estem fent? Mira que ara encara ens podem fer enrera eh!" Pensaments ràpids i traïdors d'última hora, sort que van durar escassos segons.
No us matxaquem amb la descripicó del vol, dir que com que eren 13h des de Frankfurt, doncs ja no sabiem com posar-nos, però tot i així el menjar i dues de les 3 pel·lícules van millorar les expectatives previstes. Vam arribar i un taxi cap a casa la Mar, la nostra amfitriona a BA (Merci!!!). Ens havien advertit que la conducció era erràtica, però vam anar a agafar la joia de la corona. Un R19 bastant atrotinat amb un taxista que, a les 10 del vespre, el feia anar SENSE llums i a una velocitat... ¿correcte?, bé, quan arribavem als petages el tiu obria la porta pq no li anava la finestreta i suposo que no serà així, però no tenia molts problemes en adelantar per la dreta :). Tot sense cinturons al darrere, ni manguitus on agafar-te ( mama de la Laia no pateixis ara eh! ). És a dir, una arribada emocionant. Ens va deixar correctament a la porta de casa i hop! ja ens hem instal·lat. Passem xerrant fins a la 1 del vespre amb la Mar (que eren les 4 a casa nostra, per tant estavem destruits, 24h sense dormir).
Toque de queda a les 10h del matí i dutxes ( que no han servit de gaire pq a l cap d'una hora ja estavem suant com a garrinets )! la Mar en fa gaudir d'un esmorzar de "factures", com aquí en diuen de tot això. "medias lunas" de mantega, grasa o farcides amb "dulce de leche, unes pastetes amb codonyat i crema... vamus, una delícia. (futurs acollidors, preneu-ne nota!!! ;)).


I a patejar s'ha dit! Ens esperavem potser una ciutat diferent, és potser quasi europea, potser l'esperàvem més pobra i més baixa, o potser no. FOT UNA CALOR de mil dimonis, no fa tanta por com ens deien passejar per allà. I no sé, hi ha diverses curiositats interessants. Cadascú ha trobat les seves, a part de l'accent (depenent dels aspectes laborals). El LLuc ha vist, que hi ha molt cotxe francès de l'any de la catapum i que els WV són versions pròpies de les creaccions europees, el gran hit es el Gol (sense f), com un polo però amb certes variacions. La Laia s'ha quedat amb la pluja constant que fan els aires acondicionats que diu que no paren de caure-li al cap!

Ara, a sopar, dutxar i dormir, que tornem a estar morts.

No ratllem més :) Us mantindrem informats i potser amb rotllos més curts XD

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola al·lotets!

No vegeu quina enveja! Jo m'he passat el matí fent tràmits entre seguretats socials i bancs i arribo a casa i us veig....amb aquest sol d'estiu, i de vacances, i amb tant per descobrir...ufff!
Saludeu a la Mar de part meva, que m'ha fet moltíssima il·lusió veure-la...tot i que només sigui en foto!
M'alegro que hageu començat bé!Petons!

Anònim ha dit...

Això si que és un bon inici, dragonkan, solet i un bon esmorzar, a disfrutar. Amb aquest temps el super forro es quedarà a la maleta.
us anirem seguint en aquesta aventura.

salut

Anònim ha dit...

Volia ensenyar el blog a la Pili i.. sorpresa, em trobo amb informació fresca del moment. Quina ilu...
Petons

Anònim ha dit...

Els pares molt dolents, no els hi donen ni l'entrepà per menjar a l'aeroport. per cert, estaven molt bons.
Quan arribo al vespre a casa i el menjador està fosc penso:ves a fer companyia a la xinxi... i.... No l'anyoro, no...
UF! això del taxi em fa patir molt, aquestes coses tant esgarrifoses no les expliquis
Mare del Lluc que pateix molt.

Que us van segrestar l'avió? Segur que sou a L'Argentina? Bé la mare ja ha dit la resta.

El-Par-edell-uc

sukkus ha dit...

Ei parella,

quina alegria rebre notícies fresques tan ràpidament.
La veritat que tot i que a Cuba també vaig patir una calor insuportable patejant poblacions, ara mateix em feu enveja en aquesta Ingolstadt emboirada i freda. Sort que ja queda poc!!
La veritat que a Buenos Aires, sí, el nivell de conducció és un altre. Jo quan vaig estar-hi conduia la meva cosina (8a??) i buf, mun pare i jo anàvem més que jinyats i aparcar ho feia mun pare, jajaja. Han arreglat ja però els esborancs als carrers? Això sí que feia por...
Lluc, el VW Gol el vaig ofertar a Gestamp per a la seva introducció a Europa!!! jeje. A Espanya no es ven però sí a Europa de l'Est o a Alemanya, on el vaig llogar un cop amb SEAT.

Una abraçada i petons

Jordi

Anònim ha dit...

Doncs jo opino que la Mar està molt maca. Records Mar!!

I quina envejeta veure-us amb tirans i pantalons curts!!
Se us veu esplèndits nois!!
Petonets!!!

Fokigordi

Anònim ha dit...

Jaja, Si el vas ofertar tú "sukkus" segur que no vem pillar res!! :) Aquí a sobre tenen el kit del gas

Anònim ha dit...

Empanat compra'm un VW bettle de color negre que m'han dit que estan tirats de preu!!!! i ves al concert dels IN FLAMES que faran a la capital el 2 de febrer..... jo no hi puc anar perque no sé nedar gaire bé i l'atlàntic és moooolt gran!!
Limitat a passar-t'ho bé i no la liis perque les presons d'allà són una mica xungues.